Vanliga frågor & svar Vanliga frågor & svar

Är beställningen bindande?
När du fyller i formuläret och skickar in din meny, har du på börjat en beställning. Menyn är ett praktiskt underlag att utgå ifrån när vi kontaktar dig för att färdigställa din beställning.

 

När vill ni ha beställningen?
Vi vill ha din beställning tre vardagar innan avhämtning.

 

Hur sent kan jag avboka en lagd beställning?
Senast två vardagar innan avhämtning vill vi ha avbokningen.

 

Kan jag få min beställning levererad?
Vi erbjuda hemkörning inom Lund mot en avgift. Prata med oss så berättar vi mer.

 

Jag behöver specialkost. Kan jag få till exempel gluten-, laktosfritt eller veganskt?
Vi kan ordna det mesta! Ge oss lite tid och tydliga önskemål så är det oftast inga problem. 🙂

 

Har ni andra alternativ att välja på?
Vår butik är ett helt skafferi som ger oss näst intill obegränsade möjligheter att skräddarsy och utforma din beställning precis så som du vill ha den.

 

Kan jag beställa andra saker samtidigt, som jag behöver till festen?
Ja det går alldeles utmärkt! Behöver du flerq olika tillbehör, rekommenderar vi att du gör en kompletterande beställning i vår online-butik. Välj då samma avhämtningsdag som för cateringen. Vid större kvantitet behöver vi manuellt ta emot din beställning, så vi kan försäkra att varorna finns hemma till avhämtning.
Här hittar du vår online-butik

 

Kan jag ringa och beställa istället för att använda mig av funktionen på sidan?
Självklart kan du både ringa eller komma in till oss. Om du vill ringa och prata med oss i köket, är telefonnumret 040 – 65 18 000. Vi är oftast på plats mellan 06.00 – 14.30. Om du inte får tag på oss, går det också bra att prata med personalen i delikatessen. De kan hjälpa dig med din förfrågan, för att sedan lämna över den till oss i köket.

 

Hittar du inget svar på din fråga? Du är alltid välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig!


Hyllie stations väg 22, 21532 Malmö